Friday, May 27, 2011

hang out with friends

un autre soleil,un autre jour.


chere bagues,dear rings
j'écris ce post,peut-etre n'aurais je pas le temps de revenir?mais c'est les vacances.j'essaierais!regarder mes petites merveilles!je les ai acheté pour 1 euros chacun!ainsi que mon collier d'ailleurs.un rosaire.je suis une petite folle des bijoux.folle tout court dirais certains amis haha.j'aime tout ce qui est extravagant ou etrange j'ai un top avec ecrit "OMG" parce que je le dit tout le temps..oui je sais "OMG" bon d'accord j'avoue que là c'etait nulle .en tout cas typique de moi,je suis allé faire un tour à la marina de point à pitre.j'etais bien avec mes amis.Stacy et moi avons pris la pose devant Jordan puis voilà,j'avou que je voulais vous montrer mon nouveau jean et mon petit chapeau!






















jean bleach jennyfer/hat/top "OMG" leopard jennyfer

elle a cousu ses noeuds toute seule,ma petite créatrice!elle porte le bijoux"pikaboo" de jennyfer.ca ne vous rapelle rien?
shes sewing his nodes herself,my little creative!she wear necklace "pikaboo" this name don't remember people a things?



et puis mes merveilles numero 2 ha!my numbers 2 wonders!shoesss!


sur ce bonne semaine,enfin les vacances arrivent!so wish us a good weekdays,summer coming!!
lulu
xoxo





another sun,another day.
i wrote this post,maybe i have anytime for come back?but it's summer,i tried.look at my  wonders!everythings cost 1 $!my necklace too!i'm crazy about jewellery.just crazy like saying my friends.like all crazy or behaviour things.i wear a top leopard "OMG" cause i said it everytime.i know it's suck so it's me,i hang out with my friends in marina,i'm feeling so well with them.stacy and I toke a raise for jordan,who toke picture with camera.i confess,i just to show my new jean and my first hat!




7 comments:

Elzetha said...

great pics! Love your rings :)
your blog is so lovely, I am following!

Maybe you will have some time to visit my blog and follow if you like to :)

XXX
Elzetha,
http://elzetha.blogspot.com

Margaret said...

gorgeous outfits ! I love your rings <3 oh and thank you so much for putting me up your blog roll, it means a lot to me, I'm your new fan ! <3

Walk This Way said...

Really cool rings you've got! And you're so pretty :)

LiezyL said...

i want those rings!

Sunters said...

J'aime !

eliska.h said...

lovely post♥

Miranda Banana said...

Coool tes pompes ! pour mes effets j'utilise toy camera analog, mes boucles d'oreilles et mes bijoux sont generalement fait par moi et encore merci pour etre membre :D <3